haha så fult

Är med christel, har precis ätit nudlar som hon har gjort. det var verkligen "jätte gott" nej men det var väl gott. Nu ska vi göra oss i ordning och sen dra in till stan och fika på kvarnen. Måste bara se den snygga killen som jobbar där, han är verkligen as snygg, så får se om han jobbar. Hoppas!! haha.
Igår var jag, christel och björn i stan och var runt där, åt på donken och så. På dagen jobbade jag som alla andra söndagar, tråååkigt! nu ska jag jobba om en vecka igen, det ska bli skönt. Har varit så trött sen jag kom hem från katrineholm. Det var en utmattad vecka på grund av att man gick upp så tidigt för att äta frukost. Men hade det bra där, träffade jessica och mickis vilket var kul. Och det roligaste där var nog när min lillasyster emma skulle visa upp sig för några killar där, så jävla fult. Det började så här: Jag, min låtsas pappa fredrik, min lillasyster ida och emma skulle åka och handla mat, då stannade emma och ida kvar i bilen medans jag och fredrik gick in och handla. När jag packar maten vi handlat ser jag hur emma klär av sig sitt linne i bilen till sin sport bh eller vad det heter. Och går ut bilen för att "kasta" nånting. Då självklart går det förbi killar. Sen ser hon hur jag kommer, och springer fort in i bilen och sätter på sig sitt linne. Asså helt seriös det var det roligaste jag varit med om, sen när jag säger till henne att hon gjorde så enbart för att det gick förbi killar nekar hon direkt och blir as sur, men men det var roligt! Nu ska jag fixa mig!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fan vad taskigt att du skriver om det i din blogg!

2009-08-05 @ 12:14:58
URL: http://lindellls.blogg.se/
Postat av: Anna

haha varför det? det var en rolig grej bara

2009-08-05 @ 15:23:28
URL: http://Http://annalindells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0