sex on fire

Det känns som om jag aldrig är hemma nu för tiden! vettefan vart jag håller hus, lite överallt antar jag... Har inte bloggat på ett tag nu just på grund av att jag aldrig är hemma. Men nu har jag kommit hem iallafall.. Var i sätra hos min farmor och dagen innan var jag hos pappa. Just nu väntar jag på att maten ska bli klar någon gång, det blir tacos.. Det ska bli suuuper gott! I lördags hade therese sin kräftskiva, det var as kul faktiskt vi var några stycken ifrån början, sen kom det fler folk, vissa från mitt jobb och så där.. Jag hade det skit trevligt, tills en psykbrud tog hus i helvete.. menmen tänker inte ens berätta vad som hände, så sjukt! Men iallafall.. Kings of leon är förjävla bra, hans röst är så otroligt bra. Att den är hes gör det hela ännu bättre, så tänkte bjuda på en låt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0