I'm so bored!

Jag tror jag nog aldrig känt mig så smutsig någonsin. Det kan bero på att jag inte är frisk och därför känner mig smutsig när jag egentligen inte är det. Duschade senast igår, så inte en chans att jag är smutsig. Men känslan är nått helt annat. så var verkligen tvungen att ta ett bad. Brukar sällan ta ett bad. så det var väldigt avkopplande. Nej nu tycker jag att jag kan bli frisk, så jag äntligen kan gå ut innan jag åker iväg. Åker på lördag morgon till Katrineholm med familjen, så hoppas jag kan gå ut innan dess.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, like always! Kolla på låt den rätte komma in förmodligen, annars blir det någon annan spännande. Usch! jag känner mig så himla tråkig nuförtiden, det enda jag gör är att kolla på film, som om jag inte har något liv... Visst det är ju på grund av att jag är sjuk, annars skulle jag varit ute för länge sen.

Nu ska jag äta middag!




Låt den rätte komma in


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0