Just have faith

Är så himla trött, orkar inte göra någonting.. Ligger i sängen och tänkte kolla på någon bra film som vanligt. Det är väl lika bra om jag går och lägger mig rätt så snart med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon, och då menar jag runt 9 tiden vilket är tidigt för mig eftersom att jag har sommarlov. Ni kanske undrar varför jag ska upp så tidigt, Jo ska nämligen till soc halv tio på grund av att vi i familjen inte kommit så bra överens det senaste året typ, och vi bråkar jämt och ständigt, så då tyckte mamma att vi alla kunde gå dit så att dom kan hjälpa oss i familjen att bli sams igen. Har gått dit ungefär 5 gånger nu, och på den senaste tiden har det varit ganska bra i min familj faktiskt. Kommer jätte bra överens med mamma nu som jag inte gjorde förut. Det känns bara så skönt, liksom att få slippa all bråk i familjen och bara vara sams, visst nu menar jag inte sams dygnet runt, men det viktiga är bara att vi inte bråkar lika ofta som vi gjorde förut. Från första början när mamma berättade för mig om det här med soc, att hon tagit kontakt med dom för att vi behöver deras hjälp. tyckte jag det var helt meningslös, skit med andra ord. Men efter ett tag mådde jag bara bättre, och vart mer lycklig på nått sätt. Det finns saker som jag gjort och sagt som jag ångrar djupt, men det som hänt har hänt. Nu är det bara att börja om ifrån början med allt, mammas förtroende för mig, mitt uppförande allt.... Jag hoppas verkligen att allt kommer lösa sig, vilket jag nästan är helt övertygad om att det kommer att göra. Men i alla fall, så därför ska jag upp så tidigt imorgon bitti.

Nu tänkte jag faktiskt gå och borsta mina tänder och sen ta munskölj, usch det är så starkt! men är himla tvungen om jag vill att min piercing i tungan ska bli bra, det vore ju verkligen på tiden då i såna fall! För dom som inte vet har jag tagit hål i tungan en gång innan den här. Första gången vart inte så bra på grund av att mitt hål vart uttöjt för att jag lekte alldeles för tidigt med piercingen, så tog ut den.. Sen efter att det hade läkt igen, gick jag och tog igen fast gratis.. Så nu måste jag vara extra försiktig så att den blir bra.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Just nu pågår det en liten frågestund i min blogg, fråga vad du vill!

Btw, din blogg är bäst!

2009-07-21 @ 22:48:55
URL: http://Http://lindellls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0