18:01

Blir så irriterad på alla i min familj, speciellt min lillasyser Emma, som tror att hon är något! Stör mig så fruktansvärt mycket på det. Om man säger en sak som inte passar henne, blir hon skit sur direkt. Hon hade precis börjat bättra sig med sin attityd. men nu är hon i gång igen. Otrevlig hela tiden. Sånt står mig verkligen upp i halsen, kan bli skit sur på sånt. Vi ska nämligen till katrineholm med min familj, min lillasyster ska på gympa läger, och jag är tvungen till att följa med. Då hade jag och Emma planerat att hon och jag är dom som ska hålla ihop eftersom att vi inte känner några där. Sen fick jag reda på att min kompis ska dit med, så då finns det någon jag känner som är där, då tänkte jag att vad bra då kan jag ju vara med henne också. Nej då blir Emma skit sur, och blir kaxig direkt och tycker att jag bara ska vara med henne, men vad tror hon själv liksom? När jag har någon där i min ålder som jag dessutom känner är det väl klart att jag är med henne också, och jag har sagt att Emma får vara med, men det vill hon inte.. Så då hotar hon med att säga att hon kommer stanna hemma, vilket hon ändå inte får! Så det är verkligen tomma hot. Sen helt plötsligt börjar dom andra i min familj att lägga sig i och blir irriterade på att jag och emma bråkar, så är verkligen inte på humör nu! Det kommer ändå sluta med att Emma är med oss i alla fall, för tror inte att hon vill vara helt själv där. Whaaatever!! Orkar inte bråka med henne, blir bara så jävla irriterad på allt då.

Nu är det nog helt säkert. Jag har garrat fått tillbaka min öroninflammation, det gör så jävla ont. Det bara dunkar i örat hela tiden. Och en sak är klar, att jag tänker inte följa med till katrineholm om jag har öroninflammation, det kommer jag verkligen inte att göra. Tänkte kolla på mitt liv som popstjärna nu. Älskar låten som är med i filmen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0